Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

11 Eylül 2009 Cuma

Moda Değişiyor




4 eylül cumartesi günü Rahmi Koç Müzesindeyiz sabah erkenden kalkıp Moda Değişiyor etkinliğine geldik. Buket öğretmen bizi güler yüzüyle karşıladı. Aslında 5 yaş üzeri için olan bu etkinliğe yine de katıldık Elif 'in ortamı görmesi için.Çok kalabalık olacağını düşündüğümüz etkinliğe Elif harici bir aile daha dahil olmuştu. Elif ve Dilara etkinlik süresince tişört boyadılar, resim yaptılar, Buket öğretmen onların yüzünü boyadı. Dilara gerçek bir sanatçıydı resimde de görülüyordur herhalde. Ortaya çıkardığı eser gerçekten güzeldi. Elif ise herzamanki gibi sadece karaladı. Hiçbir şekilde konsantre olmadı zaman geçirdi. Aslında çok üzülüyorum onun bu durumuna ama belki de zaman gerekiyor diye de düşünüyorum düzelmesi için.

Neyse etkinlik sonrası müzeyi gezdik . Elif e rağmen oldukça uzun zaman geçirdik müzede. Çok sevdim müzeyi. Bu kadar ince düşünülmüş , organize olmuş br müzemiz olduğu için çok mutlu oldum. Özellikle Rahmi Koç un Nazenin2 isimli yelkenlisi ile yaptığı dünya turuna ait bölümde gerçekten başka bir dünyada hissettim kendimi.
Kesinlikle kaçırmayın derim ...
Tüm bu güzellikler süresince Elif'i idare etmek büyük bir sorun oldu biizm için. Her yerde sıkıldı , mızmızlandı , sorun çıkardı. Sabrımı sonuna kadar denedi yani ve bende patladım!!!
Gelecek müze ziyaretimizde bakalım ilerleme olacak mı ?

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...