Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

17 Eylül 2010 Cuma

OH BE ARTIK NORMALE DÖNDÜM

evet tekrar umutlu & mutlu günlerime döndüm :-)

önce kısa bir özet :
tam olarak ne zamandı hatırlamıyorum ama 3 eylül cumartesiydi galiba Elif ile beraber Çılgın Hırsız 'a gittik.

Kötü adam Gru ve 3 küçük ve acaip sevimli yetim Margo , Edith , Agnes 'in maceralarına ben bayıldım.
Hele o en küçüğün masum bakışlarına ve ses tonuna bittim.






Sonra gelelim bayramımıza;

Her zamanki gibi bizim için çok zordu.
Ziyaret edecek çok büyüğümüz olmayınca bir günde heryeri bitirebiliyoruz.
Tabi herzamanki sabah seremonimizi yaptık . Bayram namazı sonrası hepberaber bayramlaşma ve kahvaltı.
Bayramlaşmada Elif'e el öptükten sonra verdiğimiz paraları bu yıla kadar hep kumbarasına atabiliyorduk ama bu sene onları kendi harcamak istedi ve kumbara boş kaldı :-( Artık gelecek yıllarda da bu rutinde gideriz herhalde..
Kahvaltımız ise çok özeldi. 1 ay sonra ilk kahvaltı olması nedeni ile.
Resimlerde yakında geliyor..

Bu arada bu haftasonu için Sultanahmette Simit Festivali olduğunu biliyormuydunuz ?
Biz bir ara uğramayı düşünüyoruz. Aklınızda bulunsun.

Herkese güzel , mutlu haftasonları olsun...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...