Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

30 Nisan 2013 Salı

AKDENİZ HATAY SOFRASI

Allahım ben buraya bugüne kadar neden gitmemişim ki??
Bir gittim pir gittim
Artık kapısında uyuyabilirim ..
Sabah ilk giren müşteri ben
Akşam son çıkan müşteri ben olmalıyım
Ee bu kadar yemenin üstüne vermem gereken 7 kiloyu 10 ile çarpıp 38 bedene düşme hayallerimi 100’e bölebilirim sanırım..

Vatan caddesi üzerinde Astoria alışveriş merkezinin hemen yanında
Linki de burada ;

http://www.akdenizhataysofrasi.com.tr/

Gelelim yemeklere..
Ben sanırım ana yemekci değil mezeciyim. Et lokantasında da balık lokantasında da ana yemek gelene kadar çoktan doymuş oluyorum.
Çünkü gerçekten mezeleri daha çok seviyorum ve sipariş verirken duramıyorum.
Haa bu beni durduruyor mu ? Asla yemeğe devam ediyorum

İçli köfte ve çiğ köfteye bayılırım. Hani nerede iyi yapan var deseler kesin koşarak denemeye giderim.
Buradakileri de çok sevdim.
Sunumları ise çok değişikti.
Hatayda çiğ köftenin üzerine kavrulmuş kıyma ; İçli köftenin üzerine de maydanozlu sos dökülerek sofraya getirilirmiş.
Ben başarılı buldum ve beğendim.



Humus ve zeytin salatası da tam kıvamındaydı..



Ana yemek olarak sofrada herkes farklı bir şey söylediki değişik tadları deneyelim.
Ne yazıkki adlarını unuttum ama ben en çok ortasında kaymak ,pekmez ve fıstıklı sos ile gelen yemeği beğendim.



Tatlı olarak elbette künefe ...


Bu kadar yemeğin üzerine mideyi rahatlatmak için 1 bardak süt veriliyor.
Sonra ise ikram olarak çay ile adını hatırlamadığım yöreye ait kurabiye ..




Restaurantın girişinde ise Hatay yöresine ait özel lezzetlerin satıldığı bir dükkan var.
Değerlendirmeye değer....



Bu da Kerem’in yemek sırasında bizlere neler çektirdiğinin resmi .
Konu ile pek alakası yok...
Sadece ne kadar zor şartlarda yemek yediğimizi göstermek istedim...


6 yorum:

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

Yemekler oldukça güzel görünüyor:)Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylasım yapıyorum.Sevgiler..

Oglak Kizlari dedi ki...

Vallahi canım çekti, afiyet şeker bal olsun. Kerem i de ben yiyim. Nazar değmesin.

Cozutmuş anne

Elifim uyurken dedi ki...

sevgili Büşra uğradığın için çok teşekkürler. her zaman beklerim.
ben de senin blogunu takibe aldım.

Çiğdemcim inşallah Keremi tanıştırıcaz sizinle o zaman yemek bedava:-)

AdanınAnnesi dedi ki...

Cok güzel fotoğraflar.
Afiyet olsun siZe

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

selamlar
cekilişi gecikmeli yapabildim. siz kazandınız :) adres bilgileriniz lutfen hulya@tuniko.com a yollar mısınız?

Elifim uyurken dedi ki...

çok sağol Adanın annesi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...