Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

10 Eylül 2009 Perşembe

istanbul modern & mavi Fil

28-29 ağustos haftasonunda artık yaz aylarında yapacak hiçbir etkinlik bulamamanın doruğuna çıkmıştık. Tüm yazı İstanbulda geçirmiş , bütçe sorunumuz nedeni haftasonları kaçamak geziler yapamamıştık !
İşte böyle bir cumartesi sabahında bizde İstanbul Modern e gittik ailece. Elifim resimlere baktı , ben resimleri kimlerin yaptığını ve adlarını okudum ona tek tek. En sevdiği resimleri sordum , konuştuk. Ben resimlerle daha fazla zaman harcayabilirdim ve çok da mutlu olurdum ama onun sıkılacağından emin olduğum için mümkün olduğunca kısa bir tur yapıp çıktık. Eğer resimlere meraklıysanız gidin derim. Çok güzel bir cafe ve hediyelik eşya dükkanı da var.
Pazar günü ise Meydan alışveriş merkezinde Elifimizi Mavi Fil e gittik. Elifim sinemaya gideceği için çok heyecanlıydı o kadar ki son yarım saatte salonun kapısında bekledik. Elifim hemen patlamış mısırını da alıp koltuğunda heyecanla filmi bekledi . Ama mavi fil adı gibi değildi. Elifim savaş sahnelerinde çok korktu. Yani çocuk filmi diye güvenip giderken dikkaltli olun derim ...http://www.fragmanist.com/afis/b/the-blue-elephant.jpg

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...