Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

17 Kasım 2009 Salı

Çilek ve Çırakları

Pazar günü - 15 kasımda Santal İstanbul'daki Çilek ve çırakları atölyesine Elifimiz'de katıldı.
Ben bu arada Miss Çilek ile tanıştığım için çok mutluydum.
Elif şu ana kadar tek başına bizi görmeden hiçbir etkinliğe katılmak istemedi. Katıldıklarına da devam etmek istemedi. O yüzden bu etkinliğe katılırken çok korktum . 1 saat boyunca Elifim içerdeydi onu göremedik. Ama çıktığında çok eğlenmiş gibiydi. Yaptığı enerji barlarının çoğunu mideye indirmiş azıcık da bize paketlemişti :-)
Tattım gerçekten çok lezzetliydi.
Sanırım kızım gurme olacak :-)

Biz de sevgilim ile Elektrik Santralinin içini gezdik 1 saat boyunca. Gerçekten çok eğiticiydi. Ben en çok yağmur sesini sevdim...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...