Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

8 Aralık 2009 Salı

Geçici bir ara

Yoğun iş temposu , hastalık , bayram derken bu kadar süre boşladım blogu. Yani geçici bir araydı.
Nedir bu hastalık silsilesi bu yıl ya ? Birimiz bitiyoruz diğeri başlıyor. Üstelik grip aşısı da olmuşken. Her seferinde evde kim hastaysa koşarak doktora gidip korkuyla soruyoruz " domuz gribi mi " Şu ana kadar yırttık gerçekten . Mevsimsel griplerle sürünüyoruz. Ev ilaç deposu gibi oldu. Üstüne annemin mısır çarşısından aşdığı adlarını bile bilmediğim otlarla yapılan çaylar . Hepsiyle uyumlu uyumlu yaşıyoruz..
Gelelim bayramımıza . Sönük ,sıkıcı olarak özetleyebiliriz. Hastalıktan hiçbir yere çıkamadık. Zaten bize gelen misafir en yoğun olduğumuz zamanlarda 3'ü geçmez :-( Eeee böyle bir durumda olunca sadece teyzemiz geldi.
Bizde kendi kendimize evde eğlenceler uydurduk .
Bir gün Sarıyer 'e Pideban a gittik bir güzel midelerimize ziyafet çektik. Ama insanlar nasıl bir pideyi bitirebiliyorlar merak ettim çünkü ben yarısını yedim ve kalanı paketlettik.
Bir gün Elif'e evde etkinlik olsun , fazla çikolata +tatlı yemesin diye her istediğinde çikolatayı evin bir odasına saklayıp kroki çizip oradan bulmasını istedik. Elifim buna bayıldı. İlk seferde bulmakta ,krokiyi yorumlamakta zorlandı ama öğrendikten sonra tut tutabilirsen Elifimi...
Bir gün evde sinema partisi verdik. Ben kocaman bir kase mısır patlattım, meyve tabağı yaptım ve Madagaskar 'ı izledik. Elifim filmi o kadar sevdiki o zamandan beri herhalde 20 kere daha izledi . Ve sonuç olarak tüm replikleri ezberledi.

Şimdi ben bir eğitim için Düzce'deyim . 3 günlüğüne geldim ve evimi , kızımı , sevgilimi çok özledim. Bir otel odasında tek başına geceyi geçirmek çok depresif gerçekten:-(
Sabrediyorum ....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...