Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

20 Aralık 2009 Pazar

Müzede Dans








İnanamıyorum 10 gün önceden arayıp rezervasyon yapmak istedim ama Çilek ile Yılbaşı programı dolmuş !! O kadar da istemiştim Elifimi tekrar götürmeyi ...
Acaba 2010 da tekrar başka bir programı olurmu Çilek'in ? Kim cevap verirki bana beklesem mi ?
Bu üzüntü ve belirsizlik ile cumartesi günü Santral İstanbul'daki Müzede Dans etkinliğindeydik. Tuğçe öğretmen ile 15 çocuk dans ettiler. Özellikle " ayna " dansı çok yaratıcıydı.

Elif önce gitmek istemedi ama çıktığında çok sevdiğini söyledi...
Herzamanki Elif yani ....

Pazar günü ise biraz yaramazlık yaptım. Kendime İpekyol 'dan çok güzel bir palto aldım. 50 % indirim vardı ama buna rağmen 200 TL 'den aşağıya sanki bir şey yoktu. Yoksa bana mı öyle geldi anlamadım. Neye el atsam fiyatları görünce sanki avucum yandı. 40 beden aldım ama içimde bir his 42 almalıydın diyor ???
Paşabahçe'den de Elifime tabak ve mug aldım Bugs Bunny desenli...

2010 'a az kaldı. İnanamıyorum koca bir yılı geride bıraktığımıza. Bu yıl ailece daha çok gezeceğimiz , (inşallah) kendi evimize taşınacağımız ,bol bol ev alışverişi yapacağımız , Bangladeş ' i ziyaret edeceğimiz , kendime daha çok zaman ayırıp kilo vereceğim ve belki de ailemizi daha da geliştireceğimiz bir yıl olsun inşallah .

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...