Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

1 Nisan 2010 Perşembe

FİLMLER

Elifim doğduktan sonra sevgilimle akşam gezmelerimiz azaldı , neredeyse sıfırlandı.
Bizde zamanla kendimize evde eğlenceler yarattık.
Bunlardan biri de Elif uyuduktan sonra yatağımıza girip laptopumuza açıp film izlemek. Böylece uzun zamandır iyi bir film izleyicisi olup çıktık. İşte bende son zamanlarda izlelediklerimizi listeledim . Bakınız işte burada ;

OLD DOGS
İşte tam bize göre bir film. Tam Cuma akşamı yoğun , yorgun , yeter be artık çıksın bu lotoda bitsin bu işkence haftasının sonunda rahatlamak için uygun bir film.
Eğlenenin , gülün ve rahatlayın ki loto çıkmadıysa Pazartesi ye işe daha rahat gidin filmi :-)


KURT ADAM:
Çok gri , renk yok
Sıkıldık biz ve sonunu getiremedik. Sonunu getirebilen varsa bizlede paylaşsın lütfen.

VALENTINE’S DAY:
İşte yine bir eğlence ve rahatlama filmi. Biz sevdik.


7 KOCALI HÜRMÜZ
Çok güzel ,renkli ve göze hitabeden bir film. Ay bu ne güzel bir filmdi :-) Nolur izleyin inanın sizde eğleneceksiniz.



A GOOD YEAR
Hani bazen yeşil .dingin bir yerde olmak güzel şaraplar içip arka fonda da güzel fransız şarkıları çalsın sizde anın tadını çıkarın istersiniz ya (ben çok isterim valla siz istemezmisiniz?)
İşte böyle hissettim filmi izlerken. Güzel bir Russel Crowe filmi izleyin


ARIZALI ÇİFTLER
Bunu da bilemiyorum sonunu getiremedik yine.
İzleyenlerden yardım rica ediyorum yine

SERIOUS MOONLIGHT
Bana mı öyle geliyor yoksa gerçekten de öylemi ? Meg Ryan filmlerini eskiden çok severdim. Mesela Slepless in Seattle , Hary Sally ile tanışıncayı izlerken aldığınız zevki bu filmede ararsanız yanılırsınız.

ZAMAN YOLCUSUNUN KOCASI
Tam olarak mantığıma oturtamadım ama yine de Eric Bana fanatiği iseniz izleyin.


BROTHERS
Bayıldım . Gerçekten çok etkileyiciydi.
Kaçırdıysanız araştırın ve bulun DVD sini izleyin derim.


HERKESİN KEYFİ YERİNDE
Filme gülmek , eğlenmek için başladık. Neden bu fikre kapıldık bilmiyorum belki de film afişindendir.
Ama alakası yok .Drama izlemek isterseniz gidin.

SHERLOCK HOLMES
Eğlenceli güzel bir film. Değişik bir bakış açısı. Biz beğendik.

İLİŞKİ DURUMU KARIŞIK
İşte film.Suratınızda bir gülümse ile filme başlayıp o şekilde bitiriyosunuz.
Meryl Streep yine şahane. Birkaç ay önce de Julie & Julia yı izlemiştim. Orada da şahaneydi. Sizi hiç yanıltmayan bir aktris bence Meryl Streep . Filmdeki partneri Alec Baldwin’i de atlamamak lazım o da çok iyiydi gerçekten.


UP IN THE AIR
George Clooney bu filmi ile oscara adaydı bu sene.
Tabi ki film experi değilim ama hiç anlamadım neden bu filmle aday olduğunu.

WHERE IS MORGANS
Canınız çok sıkkın , rahatlamak istiyorsunuz.
Ama izleyeceğiniz filmde çok kafa yormak da istemiyorsunuz.
İşte tam size göre bir film.

39.DOSYA
Korkmaya hazırmısınız? Ama gerçekten ürpermeye ?
O zaman buyrun o güzel Renee’yi izleyin.

OSMANLI CUMHURİYETİ
Tahmin ettiğimizden çok daha güzeldi. Hatta ben ağladım da :-)
Seyredin derim ...

ACI AŞK
Çok boş zamanınız mı var ?
Yok mu ?
O zaman boşverin

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...