Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

22 Temmuz 2010 Perşembe

ÖZEL VE GÜZEL BİR GÜN

16 temmuz benim büyük sevgilimin doğumgünüydü.
Sabahtan hediyesini verdim , kızımda ona resim çizdi ve verdi. Akşam da ailece çok sevdiğimiz Çanak’a yemeğe gittik.

Ama bunlar hep tahmin edeceği planlardı ve benim sıradışı bir şeyler yapmam gerekiyordu.

Bende bu yıl blogunu da zevkle takip ettiğim Burcu Photography ile anlaştım ve bu sürprizi son ana kadar söylemedim. 17 temmuz cumartesi sabah Elifim , sevgilim ve ben Yıldız Parkı' ndaydık çekim için.

Yaklaşık 1.5 saat sürdü çekimler ve doğal ortamda fotoğraflarda hiç doğal poz veremeyen ben , yerinde durmayıp fotoğraf çekmeye izin vermeyen Elifimle uğraştı Burcu . Sonuçları bilmiyoruz daha bekliyoruz ama tüm nazımızı , şımarıklığımızı çekip hiç şikayette bulunmayan Burcu ‘ya teşekkürrü şimdiden borç biliriz ailece....

Akşama da canım arkadaşım Lerna’ya yemeğe davetliydik. Uzun bir gece olmasını istediğimiz için Elifimi evde bırakma planımız son dakikada son buldu. Ve beklediğimiz sonuç olarak o kadar bekledikten sonra gittiğimiz davetten erkenden kalkmak zorunda kaldık. Binbir özür diledik ama ben kendi adıma çok üzüldüm uzatamadığımız için o geceyi. Çünkü benim canım arkadaşım beş yıldız restaranttaymışsınız hissi veren bir sofra düzenlemesi ve yemek çeşidi ile bizi karşıladı. Lezzetler ise şahaneydi herbirinin. Keşke makinamız yanımızda olsaydı da görüntüde alsaydık dedim sonradan.

Mükemmel ev sahipliğiniz için tekrar teşekkürler Lerna & Sarkis ve tekrar özür dileriz .

3 yorum:

Oglak Kizlari dedi ki...

Merhaba,

Doğumgunu kutlu olsun miniğin. Allah hayırlı insanlara rastlatsın insallah.

Su resim isi epeyidir benimde gundemimde bakalım ne zaman kismet olacak.

Ihmalkar anne Çiğdem

Elifim uyurken dedi ki...

merhabalar Çiğdem ,

İyi dileklerin için çok teşekkürler.
Aslında fotoğraf çekimi için Burcu yu gerçekten öneririm..
Karar verdikten sonra gerisi geliyor.
Sevgiyle..

Burcu Çalışkan dedi ki...

Merhaba Ozlem
Bende sizler kadar keyif aldigim bir gun gercekten umarim bu arada fotograflar ulasmistir diye tahmin ediyorum bir aksilik olursa haberleselim lutfen,sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...