Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

17 Ağustos 2010 Salı

AYVALIK &CUNDA

Bu yıl tatil ve gezmede iyi gidiyoruz. Yazın 2. Arasında fazla para harcamayalım dedik ama yine de şartlarımız vardı:
Temiz ve sakin bir deniz , temiz ve düzenli bir tesis gibi. Tüm bunlara kocama bir uygun fiyatı da ilave edince çok alternatifimiz kalmadı. Ya da biz bulamadık.

Sonunda Sarımsaklı da bir aparta gittik.
1 hafta boyunca yüzdük , gezdik geldik.

Apartı beğendikmi kısmına hayır
Deniz kısmına evet
Sahil kısmına ise tekrar hayır

Ben kullandIğı yeri bu kadar pis bırakan başka bir millet varmı bilemiyorum. Herkes plaja pikniğe gelir gibi poşetlerle , torbalarla gelip yiyip içtikten sonra pisliklerini bırakıp gidiyordu. Ve ben buna genel olarak dayanamıyorum. Nasıl bir insan poşetini , pisliğini çöpe değilde oturduğu ertesi günde geleceği yere bırakır ???
Bunun mantığını kesinlikle anlamıyorum. Orada ertesi gün sende oturacak , çocuğunda yüzecek hiçmi düşünmüyorsun ???

Sinirlenme bölümleri dışında denize girdik ki bu bizim için çok önemliydi. Üstelik denize girmeme takıntısı olan kızımda girdi denize .
Şeytan sofrasına gittik .
Cunda 'ya gittik hem gezmeye hem yemek yemeye. Ara sokaklarında gezmek , sahilde sakızlı dondurma yemek , lokma tatlısı yemek ve Gurme boncuk'ta akşam leziz balıkları tatmak .
Tek kelime ile Cunda şahaneydi.
Tatilin en güzel zamanlarından dı Cunda.

Kısaca aşırı sıcakta Elifi mümkün olduğunca korumaya çalışarak , çevreyi kirleten tüm bu insanlarla kavga etmemeye çalışarak tatilimizi yaptık.
Harika Cunda ve vasat Sarımsaklı da ..

Sonrasında hep düşündüm acaba harcadığımız paraya başka bir yer bulabilirmiydik daha memnun olacağımız diye ?

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...