Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

17 Ağustos 2010 Salı

EVLİLİK YILDÖNÜMÜMÜZ EPISODE 2

Evlilik yıldönümümüz bu yıl ramazana denk geldi. Ve yanlış hesaplamıyorsam bundan sonraki 2 yıl daha böyle olacak.
Benim sevgilimde bu sebeple 9 ağustos Pazartesi akşamına program yapmış .
Yaklaşık 15 gün boyunca ben yer bilgisini öğrenmeye çalıştım ama söylemedi.
Sürprizmiş
Sonunda gittiğimiz yer gerçekten sürprize değer çıktı.
Karakol restaurant


Açılışından itibaren hep burayı merak ettim ve gitmek istemiştim.
Benim sevgilim bunu hatırlayıp buraya rezervasyon yaptırmış. Çok sevindim.

Biz genelde güneş batımı ile bu tip özel yerlere gitmeyi seviyoruz ama bu sefer şartlar nedeni ile erkenden saat 19 civarı gittik restauranta. Ama ben size güneş batımı ile beraber gitmenizi güzel havalarda dışarıda oturup sessiz ve sakinliğin tadını güzel bir şarap ile çıkarmanızı öneririm.

Öncelikle içeri girişler akşam yemeklerinde rezervasyonsuz mümkün değil kapıda direk sizi durdurup soruyorlar. Buna dikkat etmenizi öneririm.

Topkapı Sarayının içinde Aya İrininin yanındaki restaurantın şahane bir manzarası , dingin ve huzurlu bir ortamı var.

Yemeklere gelince tek kelimeyle enfes.
Biz seçim yaparken oldukça yardımcı , nazik ve bilgili garsonlara kendimizi teslim ettik ve pişman olmadık.

Mümkün olduğunca resimleri çekmeye çalıştık ama lezzetlerine karşı koymak pek mümkün değildi.
İşte bazı resimler ;
Başlangıç olarak (allahım sanki tekrar yemekdeyim)
*Saray usülü taze baharlı mantı çektirilmiş et suyunda süzme yoğurt ve taze nane ezmesi ile
*Fırında ekşili etli asma yaprağı sarması toprak kapta




Ana yemeğimiz
Fırında ege usulü levrek ( bu elbette benim malum denizden babam çıksa her zaman yerim )
Kuzu kuşgömü ızgarada yoğurtlu közleme sebze söğürmesi



( ay pardon ağzımın suyu mu damladı ne )
Tatlılara yer kalmadı ama onlarda harikadılar eminim.



Sonuç olarak acilen karakol restauranta tekrar gidile ara fazla açılmaya diyorum :-)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...