Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

21 Eylül 2010 Salı

OKUL ZİLİ ÇALDI

Evet benim miniğim için de okul zili artık her eylül çalacak inşallah.
Uzun zamandır süren okul arayışımız sonrası iyice depresif olmuştum.
Hangisi daha iyi okul diye ; devlet okulu mu , özel okul mu ?
Bizim gibi maaşlı çalışan insanlar için bu ikilemi çözmek gerçekten zor.
Bizde uzun süren arayış , sıkıntı , depresif süreç sonunda napalım artık bu olsun modu ile bir okula yazdırdık Elifimi.

13 eylül günü de ailece okula gittik .Öğretmeni ile tanıştık . Kendimizi tanıttık.
İlk hafta günde 1.5- 2 saat geçirerek birbirlerini tanıdılar.
Bu haftadan itibaren de artık tam anlamıyla okullu oldu.

Şu ana kadar özel bir şikayeti olmadı . Hatta dün akşam heyecanla ve istekle suluk ( matara ) almaya gittik. Kendine winx li bir tane seçti.Ben daha sağlıklı bir şey aldırmaya çalıştım ama nafile.. Tüm bu heyecanlarından bende oldukça memnumun. Hiç bitmez inşallah.
Forma ise şimdilik belli değilmiş ?? Nasıl oluyorsa artık sonradan karar veriliyormuş anaokulunda gerekip gerekmediğine.

Bu hafta sonu blog buluşması var unutmayın. Ben gidemeyorum ve aklım kalıyor gerçekten. Sevgili blog arkadaşlarımın sitelerinden resimleri ve yorumları takip edeceğim ama.

Ben ise haftasonu Elifim ve sevgilimle İtalya'da olacağım inşallah.
Dönüşte görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...