Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

19 Ekim 2010 Salı

HAFTASONU ÖZETİ

Yine koşturmacalı bir haftasonu yaşadık biz. 16-17 ekim haftasonunda.

Sabah 11:00 deki diş hekimi randevuma ancak 11:30 da gidebildim çünkü bizde haftasonu kahvaltıları çok özel ve uzun . ( aslında bu konuda da bir post yazacağım yakında bekleyin)

Patates köftesi ve havuçlu kek bu haftasonunun özelleri idi. Resimlerini çekmeyi unutmuşum ama inanın çok lezzetli idiler :-)

Her zaman çok geriliyorum bu dişçi koltuklarında neredeyse koltuk kenarlarına tırnak izlerimi çıkarıyorum. En kötü yanı da bu uzun soluklu randevularımın ilki olması idi. Yani tekrar bu koltukta olacağım gelecek hafta yine . Umarım sonucu iyi olur...

Neyse şişmiş dudaklarımla gezimize ilk önce Kağıt Vs de başladık. Kil atölyesinde..
2 saat boyunca Elifi bekleme bölümü çok sıkıcıydı. Genelde hazırlıklı oluyoruz onu beklerken de biz bir şeyler yapıyoruz ama bu sefer atlamışım bunu. Ama sonuç güzeldi. Hatta biz sevgilimle sıkıldığımızı dile getirdiğimizde Elifim “ ama ben çok eğlendim “ dedi.

Pazar sabahına ise Avrasya Maratonu ile başladık. Acıbadem başlangıç noktasından başladık yürümeye . Haberlerde izlemişsinizdir kalabalıktı ve köprü de gerçekten sallanıyordu. Hatta ben biraz korktuğum için köprü üzeri hızlı bitirip hemen dönüşe geçtik biz. Gün sonunda farkettik ki 5 km yürümüşüz. Bizim için sorun değildi ama Elifim de bizimle yürüdü :-)









Akşam ise bir yakınımızın düğünündeydik. Kızım babası ile dans etti :-)

2 yorum:

Oglak Kizlari dedi ki...

Ozlem,

Inanmıyorum, Elif yurudumu. Maşallah. Bende puset i almışssınızdır dedim.

Maşallah.

Şaşkın anne Çiğdem

Elifim uyurken dedi ki...

valla yürüttük.
ve o da yürüdü:-)
biz de şaşırdık ama sonlara doğru zavallı bebeğim çok kötü olmuştu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...