Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

9 Kasım 2010 Salı

SÜPER BURGER

Son zamanlarda artık burger yemek için güzel alternatifler var İstanbul’da. Bizde bazılarında denemeler yaptık . Genel anlamda tüm denemelerimin Mcdonalds veya Burger King ten çok daha güzel ve lezzetli olduğunu söylemeliyim. -Gerçi buralardan uzun zamandır zaten yemek yemiyoruz Elif’e örnek olmak için. Bu süreçte bende artık kokularına bile tahammül edemez hale gelmiştim. Belki de tam da özlediğimiz veya tekrar deneme yapalım mı diye düşüneceğimiz anda devreye buraları girdi iyiki de girdi .

Dükkan Burger
Bilumum yerde ulaşabilirsiniz artık Dükkan Burger’e. Biz Beyoğlundaki dükkanına gittik.
Küçücük bir mekan burası ama çok katlı.
Üst kata çıkıp pencere kenarında oturup gelen geçeni izlerken güzelce yiyebilirsiniz yemeğinizi.
Masalara servis tabak ile değil kağıda sarılmış halde geliyor.
Mini bites’lardan yedik biz. Böylece bir kaç değişik lezzet tatmış oluyorsunuz. Ben en çok tereyağlısını sevdim.
Köftesini ve lezzetini çok sevdim.

Bibuçuk
Beyoğlunda Mango ‘nun tam karşısındaki sokakta. İçerisi daha çok akşam için dekore edilmiş ve loş bir görüntüsü var , içeri güneş gelmeyecek şekilde jaluziler indirilmiş.
Biz öğlen yemeği için gitmiştik tek masa halinde yedik yemeğimizi.
Servis tabak içinde burada. Oldukça büyük bir porsiyon geliyor. Ve eti lezzetli.
Buranın da burgerini sevdim.
Şimdi Suadiye’dekine uğramayı düşünüyoruz.

GBK
Burası da iyi burgerciler listesinde.
Burgerini paket servis ile söyleyip denediğim için dükkanı hakkında bir bilgim yok .
Burgeri oldukça büyük ve doyurucu idi. Ama ben siparişimden pek memnun kalmadım. Telefonda sipariş verirken yanlışlık yapmışım herhalde.
Mediteranean Lamb söylemiştim. Beklentim kuzu değildi herhalde ama bir daha deneme yapıp klasik burger lerini de deneyeceğim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...