Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

31 Aralık 2010 Cuma

2010 SON GÜNÜ



2010 'un son günündeyiz...
Koskoca 365 günü yaşayıp bitirdik.
Geri dönüp baktığımda ne çok şey yapmış , ne çok şey yaşamışız bu yıl ailece .
Ben genel anlamı ile 2010 yılını sevdim.
Düşünce farkettim ki ;
En fazla ailece yurtiçi ve yurtdışı gezdiğimiz yıl bu yıldı...
Bu yıl benim minik kuzum yuvadan ana okuluna başladı
İlk kez bu yıl kuzuma doğumgünü partisi yaptık.
Bu yıl bloguma gereken özeni verdim ve ilk blog yazarları buluşmasına gittim.
Bu yıl büyük sevgilime en değişik hediyeyi verdim ve bu sayede güzel fotoğrafçı Burcu ile tanıştım..
Bu yıl toefl , yelken , yeni fotoğraf makinam hayatıma girdi...
Bu yıl iş hayatını olduğu gibi kabullendim ve oluruna bıraktım. –büyük başarı -
Ve atladığım daha bir sürü diğer ilkler...
Evet özetle ben 2010 yılını çok sevdim..

2011 yılı ise bilinmezler ile dolu.
Ne olacak ne yaşayacağız bilemiyorum.
Ama içim bir sürü istekle dolu

En az 2010 yılı kadar çok gezelim , görelim , eğlenelim ve bunları blogta sizlerle paylaşabileyim istiyorum bu yıl da..
Bu sene artık kendi evimizi alalım istiyorum ( ay lütfen lütfen )
Alalım ki ben içini döşemek için oradan oraya koşturabileyim
Ve tabi ki
Önceki yıllarımızı aramadığımız, yaşadıklarımızdan haz alabildiğimiz
Rabbimin kimseyi sağlık , mutluluk , huzur ve paraya muhtaç etmediği
Çocuklarımızın güldüğü zamanları ağladığı zamanlardan çok ama çok olduğu
Daha duyarlı , insan sevgisi , hayvan sevgisi , doğa sevgisi ile dolu bireylere dönüşebildiğimiz bir yıl olsun inşallah..
Mutlu yıllar ...
Hoşgeldin 2011

1 yorum:

modafobik dedi ki...

Mutlu ve sağlıklı bir geçirirsiiin umarım sevdiklerinle ve bizle (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...