Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

1 Mayıs 2011 Pazar

OHH BEEE

ohh bee!
O kadar uzun zaman geçtiki
Bu sürede o kadar çok şey yaptık ki
Hergün düzenli blogumu açıp geldimi diye baktım
Her seferinde üzüldüm , bıkmadım ama..
Haftasonları yaptığımız gezileri, çektiğim fotoğrafları blogumda paylaşmayınca sanki onları yaşanmamış hissettim .
Düşünün ne kadar benimsemişim blogumu ve paylaşmayı..
Unutmamaya çalıştım , hepsini sırayla yazacağım.
Bu aranın acısını kesinlikle çıkaracağım..
Bütün blog arkadaşlarımı özledim..
En kısa sürede hepsiyle tekrar yeni blog yazarları buluşmasında olacağım...

1 yorum:

pelince dedi ki...

Biz bu kapanmayı ikinci kez yaşıyoruz.. artık bıkkınlık geldi bana da.. taşınmak ve taşınmamak arasındayım ;)

kavuştuk sonunda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...