Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

4 Aralık 2011 Pazar

GEÇEN AYLARIN DEĞİŞİK DENEYİMLERİ

bu uzun aralarda neler yaptığını tuşlara tek tek dökmek zor oluyor bazen ..
düşünüyosun o kadar çok şey yaptığın halde onları nasıl ve ne şekilde anlatacağını..

hatırladıklarımdan bazıları ;

Kitap Fuarı:
son güne bırakınca iyi olmadı bizim için.
çok kalabalıktı.
hele o giriş kuyruğu neydi anlatamam size..
sonunda girdik ama girerken enerjimizin ve zamanımızın çoğunu harcamıştık.
bütün hall'leri gezemedik..
ama Elif'imin ilk fuarıydı .
ona bir kaç kitap aldık bazılarını imzalattık hatta...

6.blog Yazarları Buluşması:
bir insan bir şeyi çok isterse olmazmış ya..
işte bana da bu oldu.
Çok istedim orada onlarla olmayı.
sonuçta onlarla ne kadar çok beraber olursam sanki bende onlardan biri olacak gibi hissediyordum
onların çoğu çok iyi blog yazarları ve bende onlardan biri olacaktım bir kaç saatliğine
olmadı....
gidemedim...
7. toplantıyı bekliyorum şimdi ne olur ne zaman olacak beni de haberdar edin olur mu?

Kantin :
Yanı başımdaymış bunca zaman nasıl da görmemişim.
bir öğle yemeğinde yaşadığımız ilk tanışma sanırım ileride olacak bir sürü deneyime giriş oldu.
Şık bir o kadar da sade bir ortamda aynı lezzette yemekler yiyebilirsiniz.
siz de benim gibi bilmiyorsanız hemen gidin..

Yap Yapıştır Atölye:
Kendim için uzun zamandır yaptığım ilk aktivite bu..
biraz çekinerek gittim
ben her zaman kendimin el işlerinde yeteneksiz hissetmiştim..
atölye bittiğinde ise çok mutluydum kendimi Eminönü'ne atıp bir sürü kağıt ,süs eşyası almaya hazır hissediyordum...
Çok eğlendim gerçekten.
Teşekkürler Esra...

Voyage torba:
2011 yaz tatilimiz yine Bodrum'daydı.
Elif'im buraya bayılıyor
bzide kendimizi çok rahat hissediyoruz ailece...
bu sene de çok eğlendik...
ama fotoğraf makinamızı evde unutmuşuz hiç fotoğraf çekilemedik doğru dürüst..
sadece cepten çektiklerimiz var:-(

Turkuaz Zoo:
Güzelmiş gerçekten..
ailece gezdik eğlendik .

4 yorum:

Oglak Kizlari dedi ki...

Uzun zaman yazmadın.
Bak sana ugramayı unutmuşum.
Hoşgeldin.
Hangi kursa nerede gittin bakalım becerikli anne.

Beceriksiz anne Çiğdem

Elifim uyurken dedi ki...

sorma çiğdemcim o kadar zor gelmeye başladı ki ev ,iş 1. sınıfa giden çocuk ve bebek ..
inan yatağa kendimi zor atıyorum
ama senin ve yorumlarını özlemişim:-)
eksik bırakma ltf.
kurs yap yapıştır atölyeyi bilirsin oradaydı bir gün berbaer gitsek ya ne dersin?

Oglak Kizlari dedi ki...

Bebek mi, ne bebeği.
Sorarken utanıyorum ama bağışla.
Sarılmış kadar oldun bu arada.
Evet buluşalım.

Hayırlı anne Çiğdem

Elifim uyurken dedi ki...

yeni yıla yeni bebek:-)
yaptık bir çılgınlık
elife kardeş geliyor çiğdem..
o yüzden bir türlü düzenli post yayınlayamadım zor oluyor ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...