Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

23 Nisan 2013 Salı

40

Nisan ayını hep sevdim.
Baharın gelişinin ilk işaretlerini gördüğümüz aydır nisan.
Uzun kış aylarının rehavetini atabildiğimiz ilk aydır.
23 nisandır..
Çocuk bayramıdır nisan..
Ve benim doğum günümün olduğu aydır.
Hep özeldir
Hep güzeldir nisan
Bu sene nisan ayrı bir özeldi benim için .
Çünkü artık 40 oldum..
Ve bu bana çok koydu be blog!!
Fazla geldi.
Ağırlığını taşıyamaz oldum.
Aynaya bakamaz oldum artık 40 oldum diye..
Bloga girip post yazamaz oldum isteksizlikten.
İlk defa estetik merkezleri ile ilgili bilgi toplarken buldum kendimi.
Oramı buramı düzelttirmenin kaça patlayacağını hesapladım.
Sanki param yetse yaptırabilecekmişim gibi (her türlü iğne ve ameliyat çeşidinden acaip korkarım da)
Şimdi söyle be güzel blog ben bu yaşı nasıl sevmeye başlayacağım ?

3 yorum:

Seyhan dedi ki...

nice yaşlara öncelikle.. Önemli olan ruh yaşı bence yoksa ben 36 yım. Ama ruhen 24-25 ten fazla değilim yani öyle avutsak kendimizi :)

Elifim uyurken dedi ki...


çok teşekkürler ..
sanırım bende biraz zaman vermeliyim kendime alışmak için..

ayak izleri-sevgi dedi ki...

:) mutlu yıllar canım.. hayırlı olsun yeni yaşın.. bende 4 gün önce 32 oldum.. gerçekten garip geliyor.. içimizle dışımız aynı yaşta değil sanki.. seyhanın dediği gibi 24-25 kalalım biz hep.. allah sağlık sıhhat versin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...