Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

1 Nisan 2013 Pazartesi

KINDYROO-2

Hatırlarsınız bu yazımda bahsetmiştim Kindyroo'dan ve beni duyarlar mı demiştim.
Duymuşlar..
Ogan Bey ve Havva Hanım ayrı ayrı arayıp ilgilendiler.
Sorun yaşadığım konulara açıklık getirdiler ;

Benim başlangıç tarihi konusunda aralık sandığım tarihin kasım olduğu
bu şekilde tam kuru tamamladığım
hasta olduğumuz için gitmediğimiz günlerin sona eklendiği
diğer gitmediğimiz günler için ise programın gönderilen mailler ile desteklendiğini açıkladılar.

Benim özellikle başlangıç tarihi konusunda yanılmış olmam hiç istemediğim halde konuyu yanlış noktalara götürmüş bu nedenle öncelikle kendilerinden özür dilerim.

Emeklemeyeceğini düşündüğümüz Kerem'i bile emekletebilen Havva Hanım'a
Elif'i ilk kayıta götürdüğümüz anda tanıştığımız Ogan Bey'e
İşlerini bu kadar ciddiye alarak çalışmalarından dolayı ayrı ayrı teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...