Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

24 Mayıs 2009 Pazar

Ne kadar da büyümüş bebeğim


Yine bir haftasonu koşturmaca ile bitti. her haftasonu olduğu gibi pazar akşam olup da oturduğumda yine bir sürü şeyi yapmadığımı /yapamadığımı ve ne kadar yorgun olduğumu hissettiğimi farkettim. üstelik cumartesi ve pazarda 7 de kalkmıştık. 1 dakika bile gecikmeden :-)

cumartesi kalktıktan sonra parkta sabah koşumuzu yaptık , duş + kahvaltı derken davetli olduğumuz doğumgünü sahibesinin hediyesini paketlemediğimizi farkedip Capitol e gittik. Saat 3 te Koşuyolundaki cafedeydik. Saat 6 ya kadar geçen sürede Elif arkadaşları ile çok eğlendi. Bizde bir sürü fotoğraf çektik yakında buraya da birkaçını eklerim. Kızımın arkadaşları ile nasıl iyi geçindiğini , ne kadar uyumlu bir çocuk olduğunu görüp mutlu oldum. Ayrıca Demir- favori erkek arkadaşı ile de tanışmamız iyi oldu. Elif,Demir,Zeynep,Arda,Mert hepsi de çok şekerlerdi. Keşke anaokulu ve ilkokula da beraber gidebilseler ve beraber büyüseler diye içimden geçirdim . Belki de bu konuda aileler ile de görüşsek iyi olacak .

Pazar ise kızım için verimli sayılmazdı. Ama biz evimizi biraz da olsa toparladık öğleden sonra ise Elvan ve Recep le beraber minik Kağan yemeğe geldiler. Elif elbette kıskandı ama bence oldukça iyi idare ediyor. Asla fazla değil tepkileri ve aslında gerçekten sevmeye de çalışıyor Kağanı :-)

Kızımın bu ikilemlerini izlemek ve gözlemlemek çok ilginç oluyor. Elimden geldiğince dengeli davranmaya Elif in yanında Kağanı çok sevmemeye çalışıyorum ama elbette herzaman başaramıyorum bunu.

canım bebeğim ne zaman bu kadar büyüdün sen ?Şimdi eski bebeklik fotoğraflarına bakıyorum da zaman nasıl da bu kadar hızlı geçmiş . Bu küçük şirin bebek nasıl olmuş da okula giden 3.5 yaşındaki bu şirineye dönmüş ? En kısa sürede Elif ve Kağanı beraber fotoğraflamalıyım..Onların hiçbir anlarını kaçırmamalıyım .

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...