Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

31 Mayıs 2009 Pazar

Bümed yaz okulları tanıtımı

Pazartesi bir başladı mı gerisi geliyor. İşte yine pazar akşamı . Geçen 7 gün içinde cuma günü iş yerinde oldukça önemliydi. Öğleden sonradan başlayan uzun bir toplantı sonrasında ise akşama teknede yemeğimiz vardı. Her ne kadar ben gitmek konusunda oldukça tereddütlü idiysemde yine de gittim . Ve tahmin ettiklerim beni yine şaşırtmadılar . Ah ne zor bu iş yerlerinde binbir türlü değişik insanla birarada uyumla çalışmaya çalışmak ! Ve çalışmak zorunda olduğun için normal yaşantında kabul bile etmeyeceğin kişi ve hareketlerine kafanı çevirmen . Ooof bir gün geçecek diye bekliyorum bakalım ne zaman ?Sabır , sabır,sabır...

Elifim akşam geldiğimde yeni uyumuştu . Cumartesi öğlene kadar Elifimle babamızın yelken kursundan gelmesini bekleyip kendimizi dışarı attık. O andan itibaren eve girene kadar koşturup durduk. Önce Acıbadem Hastanesinde ilk diş doktoru randevumuza gittik. Elifim çok cesurdu hiç zorluk çıkarmadı. Kontrolümüzde Allahtan iyi bitti . Hiç çürüğümüz yok ! Of ne kadar rahatladım. Ön dişinde gördüğüm siyahlığı çürük sanıp gerçekten korkmuştum. O yaşta nasıl dolgu yapılabileceğini hayal bile edemiyordum. Sadece flor uygulaması yapıldı. Ve düzenli kontrole çağrıldık. Sonrasında ise sıra 1 hafta sonra başlayacak tatilimizin son alışverişini yapmaya gelmişti sonunda . E tabi doktordan sonra bu oldukça eğlenceliydi hem bizim hem Elif için :-)Elifime yeni bikinisini , havlusunu ve diğer ihtiyaçlarını tamamladık. Kendime önceden bir ihtiyaç listesi yapmıştım zaten ;

bikini , plaj havlusu , plaj terliği , plajda giyeceği kıyafetler yedekleri ile , şapka, güneş gözlüğü , yüzmek için kolluk ve elbette yüksek korumalı güneş kremi .

Gerekli ilaçlar içinde liste yaptım ona göre de bir çanta hazırlanacak.

Pazar günü ise Bümed in düzenlediği yaz okulları tanıtım gününe gittik.

Oldukça güzel bir programdı. Tüm okullar yaz programlarını tanıtabilmek için etkinlikler ile oradaydılar. Elif resim yaptı , kilden güneş yaptı , basket oynadı , trene bindi . Kısace gerçekten eğlendi . Bizde özellikle sanatla ilgili programları olan çok güzel okul ve programlarla tanışmış olduk. Bu yaz kesinlikle uygun birine yazdırmalıyız..








Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...