Hürriyet

7 Temmuz 2009 Salı

Nerde Kalmıştık ?



Ne kadar çok zaman geçmiş diye hayıflanmaktansa en iyisi geçen bir aydaki yaptığımız kayda değer şeyleri listelemek sanırım. En son tatile gitmeden önce yazmıştım.
1)5-12 Haziran : Club Blue Dreams Bodrum Günlerimiz
Sonunda bir yıl boyunca iple çektiğimiz tatil günü sabahı yine her yıl olduğu gibi feribotu ucu ucuna yakalayarak tatilimize başladık. Oldukça güzel başlayan yolculuğumuz Özellikle İzmir den sonra Bodrum a varana kadar oldukça sıkıcı oldu. Elif bu arada haklı olarak daha da sıkıldı. Normalde oturduğu yerde bile duramayan kızımı 3-4 saat arabada tutmak çok zordu. Ama tesise girmemizle tüm sıkıntımız gitti. Ve 7 gün boyunca gerçekten eğlendik aslında daha da eğlenebilirdik ama iş stresi bizi burada da bırakmadı ve güzelim tatilimizi hep böldü.
Elif burada denizin, havuzun tadını çıkarttı. Arkadaşlar edindi . Akşamları gösterileri izledi ve katıldı. Son gecemizde çocukların yaptığı ve tüm gün hazırlandığı gösteride son anda konuk şarkıcı bile oldu :-)
Resimleri en kısa sürede ekleyeceğim.
Elifimin arkadaşları Begüm , Damla ya çok teşekkürler...
2) 28 haziran : İstek Vakfı Yüzme kursu
Elifimin bu yaz yüzme konusunda daha çok ilerleyebilmesi için döner dönmez hızlı bir kararla Mor Kelebek'e ara verip yüzme kursuna yazıldık. Elif ilk günden itibaren kursa ayak uydurdu. Üstelik grubunun en küçüğü olmasına rağmen ..Bir aksilik olmazsa 6 hafta boyunca bu kursa devam edecek. şimdiden yararlarını gördük.Kızım 100 cm i geçti :-) Aslında ciddi bir kutlamayı hak ediyor...Bunun üzerinde düşünmem gerekecek sanırım..
3) 1 temmuz akşamı :
buz devri 3 e gittik. Elifimin ilk 3 boyutlu film deneyimiydi. film de her zamanki gibi gerçekten eğlenceliydi. Meydan Alışveriş merkezindeki seansa biraz geç kalmıştık zaten. İş çıkışı olunca ne kadar koştursanda geç kalabiliyosun. Elifim 3 boyut gözlüğünü takmayı önce reddetti ama sonra alıştı. Film sırasında Elif heyecanlandığında kendini tutamayıp " arkanda dikkat et ,hayır oraya değil " gibi bağırması çok eğlenceliydi.
Film çıkışı Elifimin en sevdiği eğlenceyi yapıp güzel bir dondurma keyfi de yaptık ya deymeyin keyfimize :-)
4 ) 3 temmuz akşamı :
İş çıkışı Üsküdar pazarında buluşup haftalık alışverişimizi yaptık. Koşturmacalı bir alışveriş oldu çünkü 7:30 da toplanmaları gerkiyordu benim işten çıkıp Üsküdar a gelmem anca 7 de oluyor düşünün nasıl bir koşturmaca ile alışveriş yaptık. Eve gelip yemek yedikten sonra Elifim birden karnım ağrıyor diye ağlamaya başladı yere kendini atıp iki büklüm oldu ve gözlerinden yaşlar boşaldı.. Birden ne yapacağımı şaşırdım . Hemen Acıbadem Hastanesine koştuk. Kontrol sonrası çok rahatladık. Sanırım bir daha bu kadar kuru kayısı yememesi gerektiğini hem o öğrendi hem de biz..İshal sancısıymış:-)
5 ) 4 temmuz: Lerna&Sarkis&Antreas ile Zeynep&Selami&Mcan bize yemeğe geldiler. Tüm gün yemek hazırlayıp sofra ve ev düzeni konusunda koşturdum. Genel anlamda iyi bir geceydi. Elifim ile Mcan ın yorgunluk ile başlayıp uykusuzluk ile tavan yapan huysuzluklarını saymazsak...
6 ) 5 Temmuz Pazar : Dolphinarium
Elif i alıp saat 15 deki gösteriye gittik. Giriş kişi başı 20 TL biraz fazla geldi ama oraya kadar gitmişken vazgeçmedik. Gösteri saatine kadar bir şeyler yedik. Yaklaşık 45 dakika boyunca çok fazla yapacak bir şey yoktu o yüzden Elifim biraz sıkıldı. Sonunda kapılar açıldı ve içeri girdik. Öncelikle içerisinin acaip sıcak ve havalandırmasız olduğunu düşündüm. Tabi bunun bir standard olup olmadığını bilemiyorum. Üstelik balık kokusunu da ekleyince gerçekten zordu içerideki ortama alışmak. Gösteride beyaz balina, fok balığı ( Elifimin deyişi ile bıyıklı balık ) ve yunuslar vardı. En güzel gösteri bence yunuslarınkiydi. Eğitmenler büyük ihtimalle Rus idi ve gerçekten iyilerdi. ama genel anlamda ben havuzu küçük , içeride çalan müziğinse çok yüksek olduğunu düşündüm. Hatta o kadar yüksekti ki çıktığımda cidden başım ağrıyordu.Bir daha gidermiyim diye sorarsanız pek sanmıyorum derim..

1 yorum:

Oglak Kizlari dedi ki...

Merhaba,

Elif yüzmeyi öğrendi mi. Bizimki iki ay haftada 3 gün birer saat gitti ama ıhıh..

Acaba bizim kız mı yoksa kurs mu beceriksiz anlayamadım.

Telaşlı anne Çiğdem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...