Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

10 Kasım 2009 Salı

IYIKI DOGDUN BIRICIGIM

4 yıl önce bugündü.
Kontrol için gittiğim doktorum acilen ameliyata aldı beni. En son baktığımda saat 13:50 idi. Ve biriciğim hayatım Elifim 14:01 de dünyaya geldi.
İyiki doğdun Elifim.
İyiki hayatıma hayatımıza girdin .
Hayatımıza anlam kattın.
Her anında ne kadar harika bir çocuğum olduğunu hissettirdin bana..
Ve annem olmanın bu kadar tarifsiz bir duygu olduğunu öğrettin.
Seninle her gün bende büyüdüm değiştim.
Her hatanda üzüldüm.
Her hatamda üzüldüm.
Her hastalığında bende seninle hasta oldum.
Her kahkahanda bende güldüm mutlu oldum seninle.

Ben seninle anne oldum
Biz seninle aile olduk

Seni çok seviyorum . Herşeyim benim.
Nice mutlu sağlıklı yaşlarla beraberce ...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...