Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

1 Kasım 2009 Pazar

Neden Ben


Nerede hata yaptım ? Nerede hata yapmaya devam ediyorum ?
Kindyroo ya giderken hareketleri yapmak istemeyip direndi
Kindyroo bitti orayı özlediğini söyledi.
Musictogether a giderken şarkıları söylemek istemedi direndi
Musictogether bitti orası benim okulum dedi
Sirke gittik ağlayarak çıkmak istedi.
2 ay sonra herkese sirkin çok güzel olduğunu söyledi
Yüzmeye yazdırdık gitmemek için kendini yerlere atıyor.
Gitmesi gerekliliğini , bunun doktorunun da önerisi olduğunu açıklamaya çalışıyoruz. Ceza vereceğimizi söylüyoruz ama hayır umrunda değil.
Şimdi cezalı 1 ay boyunca ..
Ama umrunda değil. Özür dilerim bu cezayı alacağıma 1 saat yüzmeye giderim demiyor. 1 aydır beraber planladığımız doğumgünü iptal ediyoruz. Umrunda değil.

Her blogta annelerin çocuklarıyla yaptıklarını okuyor ve izliyorum. Ve neden ben diyorum ????
Dün akşam uyku tutmadı, ağlamaktan sıkıldım.
Neden ben ? Cevabı yok ??????

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...