Hürriyet

Lilypie Kids Birthday tickers

25 Ocak 2011 Salı

İLKLER

Sonunda galiba depresiflikten kurtuldum..Bu maç bitti şimdi önümdeki maçlara hazırlanıyorum yani :-)



bu Elif 'in çözdüğü ilk sudoku
5 yaş sudokumuz
Elbette yardım aldı bizden ama mantığı kavrayıp sonunda bitirmeyi başardı..


bu Elifin ilk büyük boyutlu resmi
kocaman kartona kesip kocaman bir doğa resmi yaptık


bu da benim şapkam ve eldivenimle Elif
nasıl yakışmış değil mi?




bunlarda haftasonu imaginarium dan aldığımız oyuncak
çok güzel ve sanat faaliyetlerine çok yatkın olan Elif'in bayıldığı bir oyuncak
bense minik ve kokoş bavuluna bayıldım.
bavul içinde 3 ad boyanmamış alçı oyuncak , boya ve fırça var
çocuklar istedikleri gibi boyuyorlar
bu da ilk boyanmış bebeğimiz




işte bunlarda diş kutumuz ve dişimiz.
düşen ilk dişimiz değil malum onu Elif atmıştı
ama bu ilk saklayabildiğimiz dişimiz..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...